Rekrutacja krok po kroku
- Upewnij się że spełniasz wstępne wymagania kwalifikacyjne studia I stopnia , wymagania kwalifikacyjne studia II stopnia
- Zdecyduj się na rodzaj i specjalność studiów (I stopnia, II stopnia)
- Sprawdź terminy rejestracji na wybrany rodzaj i specjalność studiów.
- Załóż konto w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK). Zapamiętaj swój identyfikator i hasło IRK z którego będziesz korzystał przy każdorazowym logowaniu się do systemu ERK.
- Zaloguj się na założonym koncie IRK i uzupełnij wymagane dane (pomoc)
- Zatwierdź (!!!) wprowadzone dane.
- Jeżeli zdawałeś „starą maturę” prześlij ksero lub skan tego dokumentu do właściwego Zespołu Rekrutacyjnego (dotyczy Kandydatów na studia I stopnia).
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej na numer rachunku bankowego wygenerowany indywidualnie dla Twojego konta IRK. Zarejestruj się na wybrany kierunek studiów. Pamiętaj, że Twoja rejestracja uzyska status rejestracji potwierdzonej dopiero po wpłynięciu i zaksięgowaniu opłaty rekrutacyjnej, co zajmuje około 3 dni.
- Po zakończeniu terminu rejestracji loguj się codziennie na konto IRK w celu sprawdzenia wyniku kwalifikacji na studia, który Zespół Rekrutacyjny przekazuje z reguły w ciągu 2-3 dni (jednak nie później niż w ciągu 7 dni od daty zakończenia rejestracji).
- Jeżeli status Twojego konta IRK zmienił się na zakwalifikowany do przyjęcia:
- uzupełnij w systemie IRK wymagane dane,
- wydrukuj i podpisz podanie na studia wygenerowane przez system IRK,
- dokonaj opłaty za legitymację,
- skompletuj wszystkie wymagane dokumenty studia I stopnia , studia II stopnia,
- Po zakwalifikowaniu na studia Sekretarz Zespołu rekrutacyjnego informuje Kandydata poprzez komunikat w IRK o obowiązku i terminie złożenia dokumentów w celu wpisania na listę studentów. Komplet wymaganych dokumentów należy dostarczyć do siedziby Zespołu Rekrutacyjnego. Niezłożenie dokumentów w wyznaczonym terminie zostanie potraktowane jako rezygnacja kandydata z procesu rekrutacji na studia. Jeżeli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów przygotuj pełnomocnictwo dla osoby, która będzie Cię reprezentować.
- Informacje dotyczące terminu rozpoczęcia roku akademickiego, rozkładu zajęć, pomocy materialnej, przydziału miejsc w domu studenckim otrzymasz w Dziekanacie.
- W przypadku konieczności pobrania zaświadczenia o wynikach postępowania rekrutacyjnego pobierz i wypełnij wniosek.