WL - logo

Wydział

Leśny

plik svg - godło
  1. Upewnij się że spełniasz wstępne wymagania kwalifikacyjne studia I stopnia , wymagania kwalifikacyjne studia II stopnia
  2. Zdecyduj się na rodzaj i specjalność studiów (I stopnia, II stopnia)
  3. Sprawdź terminy rejestracji na wybrany rodzaj i specjalność studiów.
  4. Załóż konto w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK). Zapamiętaj swój identyfikator i hasło IRK z którego będziesz korzystał przy każdorazowym logowaniu się do systemu ERK.
  5. Zaloguj się na założonym koncie IRK i uzupełnij wymagane dane (pomoc)
  6. Zatwierdź (!!!) wprowadzone dane.
  7. Jeżeli zdawałeś „starą maturę” prześlij ksero lub skan tego dokumentu do właściwego Zespołu Rekrutacyjnego (dotyczy Kandydatów na studia I stopnia).
  8. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej na numer rachunku bankowego wygenerowany indywidualnie dla Twojego konta IRK. Zarejestruj się na wybrany kierunek studiów. Pamiętaj, że Twoja rejestracja uzyska status rejestracji potwierdzonej dopiero po wpłynięciu i zaksięgowaniu opłaty rekrutacyjnej, co zajmuje około 3 dni.
  9. Po zakończeniu terminu rejestracji loguj się codziennie na konto IRK w celu sprawdzenia wyniku kwalifikacji na studia, który Zespół Rekrutacyjny przekazuje z reguły w ciągu 2-3 dni (jednak nie później niż w ciągu 7 dni od daty zakończenia rejestracji).
  10. Jeżeli status Twojego konta IRK zmienił się na zakwalifikowany do przyjęcia:
    • uzupełnij w systemie IRK wymagane dane,
    • wydrukuj i podpisz podanie na studia wygenerowane przez system IRK,
    • dokonaj opłaty za legitymację,
    • skompletuj wszystkie wymagane dokumenty studia I stopnia , studia II stopnia,
  11. Po zakwalifikowaniu na studia Sekretarz Zespołu rekrutacyjnego informuje Kandydata poprzez komunikat w IRK o obowiązku i terminie złożenia dokumentów w celu wpisania na listę studentów. Komplet wymaganych dokumentów należy dostarczyć do siedziby Zespołu Rekrutacyjnego. Niezłożenie dokumentów w wyznaczonym terminie zostanie potraktowane jako rezygnacja kandydata z procesu rekrutacji na studia. Jeżeli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów przygotuj pełnomocnictwo dla osoby, która będzie Cię reprezentować.
  12. Informacje dotyczące terminu rozpoczęcia roku akademickiego, rozkładu zajęć, pomocy materialnej, przydziału miejsc w domu studenckim otrzymasz w Dziekanacie.
  13. W przypadku konieczności pobrania zaświadczenia o wynikach postępowania rekrutacyjnego pobierz i wypełnij wniosek.

    pelnomocnictwo.pdf [ .pdf ] 1.06 MB