WL - logo

Wydział

Leśny

plik svg - godło

Skład Rady Dyscypliny Nauki Leśne:

  1. Prof. dr hab. Jarosław Socha - Przewodniczący Rady Dyscypliny Koordynator dyscypliny - nauki leśne
  2. Prof. dr hab. inż. Ewa Błońska
  3. Prof. dr hab. inż. Michał Ciach
  4. Prof. dr hab. inż. Piotr Gruba
  5. Prof. dr hab. inż. Robert Jankowiak    
  6. Prof. dr hab. inż. Jarosław Lasota
  7. Prof. dr hab. inż. Stanisław Małek    
  8. Prof. dr hab. inż. Grzegorz Szewczyk
  9. Prof. dr hab. inż. Jerzy Szwagrzyk    
  10. Dr hab. inż. Jan Banaś, prof. URK    
  11. Dr hab. inż. Piotr Bilański, prof. URK    
  12. Dr hab. inż. Anna Gazda, prof. URK    
  13. Dr hab. inż. Anna Klamerus – Iwan, prof. URK    
  14. Dr hab. inż. Wojciech Kraj, prof. URK
  15. Dr hab. inż. Marta Szostak, prof. URK    
  16. Dr hab. inż. Paweł Tylek, prof. URK    
  17. Dr hab. inż. Piotr Wężyk, prof. URK    
  18. Mgr inż. Natalia Gumulak - Wołoszyn - przedstawiciel doktorantów z głosem doradczym

Kompetencje Rady Dyscypliny – nauki leśne:

  1. nadawanie stopni naukowych w zakresie dyscypliny w ramach posiadanych przez Uczelnię uprawnień;
  2. opiniowanie planu działalności naukowej prowadzonej w zakresie dyscypliny;
  3. opiniowanie rocznego sprawozdania z działalności naukowej prowadzonej w ramach dyscypliny, przygotowanego przez koordynatora dyscypliny;
  4. proponowanie kandydatów na członków rady szkoły doktorskiej;
  5. monitorowanie bieżącej działalności naukowej pracowników dyscypliny;
  6. przygotowanie wymagań w zakresie działalności naukowej do oceny okresowej pracowników dyscypliny;
  7. inicjowanie nowych kierunków badań w ramach dyscypliny;
  8. wnioskowanie w sprawach dotyczących potrzeb i rozwoju dyscypliny;
  9. opiniowanie programu kształcenia w szkole doktorskiej oraz realizacja innych zadań związanych z kształceniem doktorantów w szkole doktorskiej;
  10. opiniowanie programu kształcenia na kierunkach studiów przypisanych do dyscypliny;
  11. wyznaczanie i zmiana promotora oraz promotora pomocniczego;
  12. wyznaczanie recenzentów i powoływanie komisji w postępowaniach w sprawie nadania stopnia naukowego;
  13. powoływanie komisji ewaluacyjnej do przeprowadzenia oceny śródokresowej doktoranta;
  14. realizacja innych zadań związanych z przeprowadzeniem postępowania w sprawie nadania stopnia doktora w trybie eksternistycznym;
  15. opiniowanie programu studiów podyplomowych;
  16. opiniowanie kandydatów do instytucji przedstawicieli środowiska szkolnictwa wyższego i nauki;
  17. podejmowanie uchwał w innych sprawach określonych w Statucie.