WL - logo

Wydział

Leśny

plik svg - godło

Wykaz członków Rady dyscypliny nauki leśne Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w kadencji 2025-2028

  1. Prof. dr hab. Robert Jankowiak - Przewodniczący Rady Dyscypliny Koordynator dyscypliny - nauki leśne
  2. Prof. dr hab. inż. Piotr Gruba - Zastępca Przewodniczącego Rady dyscypliny nauki leśne
  3. Prof. dr hab. inż. Ewa Błońska
  4. Prof. dr hab. inż. Michał Ciach
  5. Prof. dr hab. inż. Jarosław Lasota
  6. Prof. dr hab. inż. Stanisław Małek
  7. Prof. dr hab. inż. Jarosław Socha     
  8. Prof. dr hab. inż. Grzegorz Szewczyk
  9. Prof. dr hab. inż. Jerzy Szwagrzyk    
  10. Dr hab. inż. Jan Banaś, prof. URK    
  11. Dr hab. inż. Jan Bodziarczyk, prof. URK    
  12. Dr hab. inż. Mariusz Kormanek, prof. URK    
  13. Dr hab. inż. Paweł Tylek, prof. URK
  14. Dr hab. inż. Marek Wajdzik, prof. URK    
  15. Dr hab. inż. Stanisław Zięba, prof. URK
  16. Dr inż. Stanisław Łyszczarz   
  17. Dr inż. Elżbieta Muter
  18. Dr inż. Olga Orman
  19. Dr inż. Radosław Wąsik
  20. Mgr inż. Igor Pawelec – przedstawiciel doktorantów z głosem  doradczym - przedstawiciel doktorantów z głosem doradczym

Kompetencje Rady Dyscypliny – nauki leśne:

  1. nadawanie stopni naukowych w zakresie dyscypliny w ramach posiadanych przez Uczelnię uprawnień;
  2. opiniowanie planu działalności naukowej prowadzonej w zakresie dyscypliny;
  3. opiniowanie rocznego sprawozdania z działalności naukowej prowadzonej w ramach dyscypliny, przygotowanego przez koordynatora dyscypliny;
  4. proponowanie kandydatów na członków rady szkoły doktorskiej;
  5. monitorowanie bieżącej działalności naukowej pracowników dyscypliny;
  6. przygotowanie wymagań w zakresie działalności naukowej do oceny okresowej pracowników dyscypliny;
  7. inicjowanie nowych kierunków badań w ramach dyscypliny;
  8. wnioskowanie w sprawach dotyczących potrzeb i rozwoju dyscypliny;
  9. opiniowanie programu kształcenia w szkole doktorskiej oraz realizacja innych zadań związanych z kształceniem doktorantów w szkole doktorskiej;
  10. opiniowanie programu kształcenia na kierunkach studiów przypisanych do dyscypliny;
  11. wyznaczanie i zmiana promotora oraz promotora pomocniczego;
  12. wyznaczanie recenzentów i powoływanie komisji w postępowaniach w sprawie nadania stopnia naukowego;
  13. powoływanie komisji ewaluacyjnej do przeprowadzenia oceny śródokresowej doktoranta;
  14. realizacja innych zadań związanych z przeprowadzeniem postępowania w sprawie nadania stopnia doktora w trybie eksternistycznym;
  15. opiniowanie programu studiów podyplomowych;
  16. opiniowanie kandydatów do instytucji przedstawicieli środowiska szkolnictwa wyższego i nauki;
  17. podejmowanie uchwał w innych sprawach określonych w Statucie.