Rada Dyscypliny
Skład Rady Dyscypliny Nauki Leśne:
Lp | Tytuł, stopień naukowy, Imię Nazwisko | |
1 | Prof. dr hab. Jarosław Socha |
Przewodniczący Rady Dyscypliny |
2 |
Prof. dr hab. inż. Ewa Błońska |
|
3 | prof. dr hab. inż. Michał Ciach | |
4 | Prof. dr hab. inż. Piotr Gruba | |
5 | Prof. dr hab. inż. Robert Jankowiak | |
6 |
Prof. dr hab. inż. Jarosław Lasota |
|
7 |
Prof. dr hab. inż. Stanisław Małek | |
8 |
Prof. dr hab. inż. Jerzy Szwagrzyk | |
9 | Dr hab. inż. Jan Banaś, prof. URK | |
10 | Dr hab. inż. Piotr Bilański, prof. URK | |
11 | Dr hab. inż. Anna Gazda, prof. URK | |
12 | Dr hab. inż. Anna Klamerus – Iwan, prof. URK | |
13 | Dr hab. inż. Wojciech Kraj, prof. URK | |
14 | Dr hab. inż. Grzegorz Szewczyk, prof. URK | |
15 | Dr hab. inż. Marta Szostak, prof. URK | |
16 | Dr hab. inż. Paweł Tylek, prof. URK | |
17 | Dr hab. inż. Piotr Wężyk, prof. URK | |
18 | Mgr inż. Natalia Gumulak - Wołoszyn | przedstawiciel doktorantów z głosem doradczym |
Kompetencje Rady Dyscypliny – nauki leśne:
- nadawanie stopni naukowych w zakresie dyscypliny w ramach posiadanych przez Uczelnię uprawnień;
- opiniowanie planu działalności naukowej prowadzonej w zakresie dyscypliny;
- opiniowanie rocznego sprawozdania z działalności naukowej prowadzonej w ramach dyscypliny, przygotowanego przez koordynatora dyscypliny;
- proponowanie kandydatów na członków rady szkoły doktorskiej;
- monitorowanie bieżącej działalności naukowej pracowników dyscypliny;
- przygotowanie wymagań w zakresie działalności naukowej do oceny okresowej pracowników dyscypliny;
- inicjowanie nowych kierunków badań w ramach dyscypliny;
- wnioskowanie w sprawach dotyczących potrzeb i rozwoju dyscypliny;
- opiniowanie programu kształcenia w szkole doktorskiej oraz realizacja innych zadań związanych z kształceniem doktorantów w szkole doktorskiej;
- opiniowanie programu kształcenia na kierunkach studiów przypisanych do dyscypliny;
- wyznaczanie i zmiana promotora oraz promotora pomocniczego;
- wyznaczanie recenzentów i powoływanie komisji w postępowaniach w sprawie nadania stopnia naukowego;
- powoływanie komisji ewaluacyjnej do przeprowadzenia oceny śródokresowej doktoranta;
- realizacja innych zadań związanych z przeprowadzeniem postępowania w sprawie nadania stopnia doktora w trybie eksternistycznym;
- opiniowanie programu studiów podyplomowych;
- opiniowanie kandydatów do instytucji przedstawicieli środowiska szkolnictwa wyższego i nauki;
- podejmowanie uchwał w innych sprawach określonych w Statucie.